WAT ALS U NIET TEVREDEN BENT?
Wij vinden het belangrijk dat onze patienten tevreden zijn.
Toch kan het een keer voorkomen dat U vindt dat de behandeling niet het gewenste resulaat gaf of dat er sprake was van miscommunicatie.
PRAAT MET UW TANDARTS
Laat het ons weten! De tandarts hecht er waarde aan te weten dat U een probleem heeft.
U kunt ons aangeven waar de onvrede ligt en de tandarts kan U uitleggen waarom hij/zij de behandeling op deze manier heeft gedaan.
We streven er naar om samen tot een oplossing te komen.
TIP (Tandheelundig Informatie Punt)
Heeft U daarna nog vragen, dan kunt U terecht bij het Tandheelundig Informatie Punt.
Het TIP kan algemene vragen over een behandeling beantwoorden.
Tel 0900 20 25 012 (€ 0,90 per gesprek)
U kunt een folder vragen aan onze balie.
KNMT KLACHTENREGELING
Smile Dental Studio is aangesloten bij de KNMT klachtenregeling, de beroepsvereniging voor tandartsen.
Als we er samen niet uitkomen, kunt U contact opnemen met een klachtenfunctionaris van de KNMT. Hij bemiddelt en helpt U bij Uw klacht.
Tel: 030 6076276 Mail: info@knmt.nl